Izkoristite BREZPLAČNO dostavo pri naročilih nad 150€

S koncem poletja se vsi počasi začnemo pripravljati na obdobje zimskih mesecev, krajših dni in slabšega vremena. Edina svetla točka v vsem tem so božično-novoletni prazniki, ki so sicer oddaljeni še dobre tri mesece, a vseeno se marsikdo že pripravlja nanje.

Ena izmed stvari, ki je v poslovnem stalna praska, je podarjanje poslovnih daril ob praznikih in posebnih priložnostih. Kaj bomo podarili poslovnim partnerjem in našim strankam, da bo zares unikatno, obenem pa bo poskrbelo, da bodo tudi v prihodnosti želeli sodelovati z nami?

V današnjem blogu se ne bomo toliko osredotočali na kaj podariti, ampak zakaj sploh podarjati poslovna darila. Spodaj šest razlogov.

Prejemnikom pokažete, da jih cenite

Ena izmed stvari, ki lahko najbolj prizadene vaše podjetje in poslovanje, je, da se vaše stranke in zaposleni ne počutijo cenjenih. Stranke bodo namreč hitro lahko pobegnile k vaši konkurenci, vi pa boste izgubili tako stranko kot dober zaslužek. Zaposleni, ki se ne počutijo cenjenih pa bodo manj učinkoviti in bodo iskali načine ter nove oblike zaposlitve, kjer tega občutka ne bo manjkalo. S podarjanjem poslovnih daril, ki so obenem unikatna, predstavljajo vašo znamko in bodo vašim strankam ter zaposlenim prišla prav, pa jim pokažete, da jih spoštujete in cenite. Ta darila so lahko nekaj povsem preprostega, a unikatnega in posebnega.

Okrepite razmerje s prejemnikom darila

Stranke in potrošniki se za določena podjetja odločajo zaradi različnih vzrokov, najbolj pogosti so dobra in hitra ponudba ter hiter čas dostave. Izredno pomembno pa je tudi razmerje, ki ga podjetje vzpostavi s svojo stranko. Če se stranki le redko oglasite, to ne predstavlja nič dobrega. Zato je ključnega pomena, da zgradite močno in trdno razmerje in ste z njimi v rednem kontaktu. Dodatno lahko to razmerje okrepite s primernim poslovnim darilom, ki ga bodo stranke zagotovo vesele.

Razlikuje vas od konkurence

Na dnevni ravni nastajajo nova podjetja in blagovne znamke, zato se moramo ves čas boriti, da ponudimo več kot konkurenca. Če je zunaj nekdo, ki ima boljšo storitev ali izdelek, se namreč hitro lahko zgodi, da se bo vaša stranka odločila za sodelovanje z njimi. Če boste svoje stranke redno obdarovali s poslovnimi darili, boste ves čas korak pred konkurenco. Ne le, da boste s tem pokazali, da skrbite za svoje kupce, obenem boste poskrbeli tudi, da ste zanje pripravljeni narediti korak dlje od konkurence.

Prihranite denar

Podarjanje poslovnih daril je tudi neke vrste marketing, ki je obenem bolj ugoden kot klasične oblike oglaševanja in lahko celo bolj efektiven. Cena na izdelek je v primerjavi z oglaševanjem v medijih ali celo na družbenih omrežjih zagotovo precej nižja, z izbiro pravih poslovni daril pa boste lahko dobili tudi nove stranke.

Poskrbite za veselje v času pred prazniki

Čas pred prazniki je vedno zelo zaposlen in poln zaključevanja projektov pred koncem leta. Ljudje so že vsega naveličani in komaj čakajo, da se bodo v nekaj dneh tekom praznikov lahko odpočili. Z darilom boste dvignili moralo, jim polepšali dan in jim dali vedeti, da vse enkrat mine – tudi preveč dela.

Dobro darilo je lahko tudi investicija

Ko podarite darilo, ki je unikatno in malenkost posebno, se bodo ljudje zapomnili in bodo tudi v prihodnosti želeli sodelovati z vami. Dobro darilo jim namreč še nekaj časa lahko ostane v mislih in se v primeru, da potrebujejo določen izdelek in storitev, takoj spomnijo na vas.

Vir: Itsaulgood.com, brandedbystreamline.com