Prazniki so tik pred vrati in če niste še uspeli naročiti poslovnih daril za vaše poslovne partnerje in zaposlene, je sedaj res čisto zadnji čas. A četudi ste s to nadležno nalogo že opravili, vam razni nasveti in predlogi za podarjanje poslovnih daril tudi v drugih obdobjih zagotovo vedno pridejo prav.
Tokrat se bomo osredotočili na personalizacijo poslovnih daril – kako lahko s personalizacijo daril poskrbite še za bolj zapomnljiva in posebna darila, ki jih obdarovanci ne bodo tako hitro pozabili. Personalizacija namreč obdarovancu da vedeti, da ste se z izbiro darila še posebej potrudili in mu tako date vedeti, da vam veliko pomeni.
S personalizacijo poudarite svojo kreativnost
Nakup poslovnih daril je sicer zahtevna in zamudna naloga, a na koncu odvisna od tega, kakšna darila izberete. Če ljudi, s katerimi sodelujete skozi celo leto, obdarite s klasičnimi pisarniškimi potrebščinami, kot so bloki in svinčniki, potem bo naloga opravljena hitro. Če želite vašim partnerjem in zaposlenim dati vedeti, da niso le še ena izmed številk, priporočamo, da tudi preprosta darila personalizirate. S tem pokažete svojo kreativno žilico, obenem pa poskrbite, da se bodo obdarovanci počutili še bolj posebno. Lahko dodate na izdelke svoj logotip ali pa vsakega izmed izdelkov opremite z imenom obdarovanca.
Naročniki so za personalizirana darila pripravljeni plačati več
Vsako manjše in večje podjetje se zaveda, da je potrebno strošek poslovnih daril všteti v letno bilanco podjetja. Marsikdo se s temi darili niti pretirano ne ukvarja, ampak nakupi nekaj brezosebnih daril, toliko da nekaj podari. Podjetja, ki jim je mar, kaj si drugi mislijo o njih in želijo podariti nekaj več pa so za personalizirana darila tudi pripravljeni odšteti več denarja – tudi do 20-odstotkov več. Zavedajo se, da bodo s tem poskrbeli za dodatno veselje in boljšo zapomnitev svojega podjetja.
Personalizirana darila imajo manjšo možnost vračila
Nekatera podjetja, ki izdelujejo personalizirana darila sploh ne sprejemajo vračil personaliziranih daril, če jih sprejemajo pa so ta vračila tudi precej manjša kot pri izdelkih, ki niso personalizirani. Naročniki se namreč zavedajo, da jih je težko vrniti, zato se tudi bolje pozanimajo o izdelkih in naročijo stvari, ki vedo, da bodo obdarovancem zagotovo všeč in ne naročajo kar na slepo.
S personalizacijo povečajte pozitivnost
V trenutni situaciji, v kateri smo že skoraj dve leti in slabo kaže, da se bo kaj kmalu končala, vsi iščemo načine, s katerimi bi razveselili sebe in druge. Če boste svojim zaposlenim podarili personalizirano darilo, boste zagotovo dvignili pozitivnost celotne pisarne. Lahko sestavite tudi za vsakega zaposlenega prav poseben survival paket, v katerega vložite darila namenjena prav njemu. Za pomoč preberite naš blog, v katerem smo že sestavili nekaj paketov do 10 evrov.
Personalizirana darila = večja lojalnost do blagovne znamke
S personalizacijo ali posebej izbranimi darili za poslovne partnerje, jim boste dali vedeti, da z njimi radi sodelujete, vam veliko pomenijo in da upate, da boste tudi v prihodnosti dobro sodelovali z njimi. Oni pa vas bodo videli kot podjetje, na katerega se lahko vedno zanesejo in vedo, da jih cenite.
Vir: theodmgroup.com, gelato.com