FAQ

Informacije za kupce

KAKO NAROČITI?

Dokler vaše naročilo še ni pripravljeno za odpremo, lahko prekličete celotno naročilo ali posamezne postavke v naročilu. V ta namen se preko telefona (031 777 277) ali e-pošte (podpora@brandvibes.si) obrnite na našo ekipo za pomoč in podporo strankam.

Če želite po oddaji naročila karkoli spremeniti ali naročilo preklicati, se obrnite na našo ekipo za pomoč in podporo strankam preko e-poše podpora@brandvibes.si ali preko telefona 031 777 277.

Neobvezujoča rezervacija artikla žal ni možna.

Vse izdelke iz ponudbe spletne trgovine brandvibes.si naročite tudi po telefonu 031 777 277.

Grafične storitve lahko najdete v zavihku “Storitve”. Tam boste lahko hitro in enostavno izbrali storitev, ki ustreza vašim potrebam.

PLAČILA

Sprejemamo plačila po predračunu na naš TRR, kreditne kartice Visa, MasterCard, Maestro in American Express.

Med postopkom naročanja ste izbrali, ali želite račun prejeti s paketom ali po pošti. Morda bo račun prispel v naslednjih dneh po pošti. Seveda vam z veseljem pošljemo tudi kopijo. Prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi.

Vaše naročilo lahko oddate tudi preko e-pošte ali po telefonu.

DOSTAVA

Prosimo, preverite e-pošto, če smo vas obvestili o tem, da eden od artiklov iz vašega naročila ni več na voljo. V tem primeru vam bomo povrnili plačani znesek za artikel z enakim načinom plačila, ki ste ga uporabili ob nakupu. Če niste prejeli e-pošte, vas prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Če ste prejeli poškodovan artikel ali napačen artikel, ki ga niste naročili, ga bomo nadomestili z drugim v najkrajšem možnem času. Prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi.

Takoj, ko bo paket zapustil naše skladišče, boste preko e-pošte prejeli obvestilo o poslanem paketu s sledilno številko. Če kljub potrdilu o poslanem paketu le-tega ne prejmete v šestih delovnih dneh, se prosimo obrnite na našo ekipo za podporo in pomoč strankam.

Rok dobave je odvisen od velikosti in težavnosti izvedbe naročila, vendar za izdelke na zalogi ni daljši od 10 delovnih dni. Izdelkom, ki jim je zaloga pošla, se lahko rok dobave podaljša tudi do 30 dni ali več. V kolikor bo rok dobave za vaš naročen izdelek daljši od 10 delovnih dni vas bomo o tem obvestili.

Stroški pošiljanja so zaračunani po ceniku dostavno kurirske službe.

Čas dostave je določen glede na pogoje kurirske službe, vendar v nobenem primeru ni daljši od 3 delovnih dni od odpreme iz našega skladišča.

VRAČILA IN REKLAMACIJE

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov potiskanih oz. kako drugače brandiranih / personaliziranih izdelkov ne sprejemamo nazaj kot vračilo. Vrnete lahko le naročene izdelke brez potiska oz. drugih vrst dodelav, ki niso bili uporabljeni in niso poškodovani ali obrabljeni. V primeru, da želite opraviti vračilo stopite v stik z našo ekipo za podporo in pomoč strankam.

Obdelava vašega vračila lahko traja 14 dni od datuma vračila.
Ko prejmemo vaše vračilo, boste po e-pošti prejeli potrdilo o prejemu vračila s seznamom vaših vrnjenih artiklov. Vsako vračilo kupnine se samodejno pripiše načinu plačila, s katerim ste plačali vaš prvotni nakup.
Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke o osebnem transakcijskem računu, da vam bomo lahko vrnili denar. V ta namen stopite v stik z našo ekipo za podporo in pomoč strankam.