Informacije za kupce
Odgovori na najpogosteje zastavljena vprašanja
KAKO NAROČITI?
Ali lahko storniram že potrjeno naročilo?
Dokler vaše naročilo še ni pripravljeno za odpremo, lahko prekličete celotno naročilo ali posamezne postavke v naročilu. V ta namen se preko telefona (031 777 277) ali e-pošte ([email protected]) obrnite na našo ekipo za pomoč in podporo strankam.
Ali lahko spremenim že potrjeno naročilo?
Če želite po oddaji naročila karkoli spremeniti ali naročilo preklicati, se obrnite na našo ekipo za pomoč in podporo strankam preko e-poše [email protected] ali preko telefona 031 777 277.
Ali artikle lahko rezerviram?
Neobvezujoča rezervacija artikla žal ni možna.
Ali lahko naročilo oddam tudi po telefonu?
Vse izdelke iz ponudbe spletne trgovine brandvibes.si naročite tudi po telefonu 031 777 277.
PLAČILA
Kateri načini plačila so na voljo?
Sprejemamo plačila po predračunu na naš TRR, kreditne kartice Visa, MasterCard, Maestro in American Express.
Nisem prejel(a) računa
Med postopkom naročanja ste izbrali, ali želite račun prejeti s paketom ali po pošti. Morda bo račun prispel v naslednjih dneh po pošti. Seveda vam z veseljem pošljemo tudi kopijo. Prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi.
Ali je možno oddati naročilo brez uporabe spletne trgovine?
Vaše naročilo lahko oddate tudi preko e-pošte ali po telefonu.
DOSTAVA
Nisem prejel/-a vseh artiklov, ki sem jih naročil/-a
Prosimo, preverite e-pošto, če smo vas obvestili o tem, da eden od artiklov iz vašega naročila ni več na voljo. V tem primeru vam bomo povrnili plačani znesek za artikel z enakim načinom plačila, ki ste ga uporabili ob nakupu. Če niste prejeli e-pošte, vas prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Prejeti artikli ne ustrezajo mojemu naročilu ali pa so poškodovani
Če ste prejeli poškodovan artikel ali napačen artikel, ki ga niste naročili, ga bomo nadomestili z drugim v najkrajšem možnem času. Prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi.
Kaj moram narediti, če moj paket ne prispe?
Takoj, ko bo paket zapustil naše skladišče, boste preko e-pošte prejeli obvestilo o poslanem paketu s sledilno številko. Če kljub potrdilu o poslanem paketu le-tega ne prejmete v šestih delovnih dneh, se prosimo obrnite na našo ekipo za podporo in pomoč strankam.
Kakšen je rok dobave ?
Rok dobave je odvisen od velikosti in težavnosti izvedbe naročila, vendar za izdelke na zalogi ni daljši od 10 delovnih dni. Izdelkom, ki jim je zaloga pošla, se lahko rok dobave podaljša tudi do 30 dni ali več. V kolikor bo rok dobave za vaš naročen izdelek daljši od 10 delovnih dni vas bomo o tem obvestili.
Kakšni so stroški pošiljanja ?
Stroški pošiljanja so zaračunani po ceniku dostavno kurirske službe.
Kakšen je čas dostave ?
Čas dostave je določen glede na pogoje kurirske službe, vendar v nobenem primeru ni daljši od 3 delovnih dni od odpreme iz našega skladišča.
VRAČILA IN REKLAMACIJE
Kako vrnem artikle?
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov potiskanih oz. kako drugače brandiranih / personaliziranih izdelkov ne sprejemamo nazaj kot vračilo. Vrnete lahko le naročene izdelke brez potiska oz. drugih vrst dodelav, ki niso bili uporabljeni in niso poškodovani ali obrabljeni. V primeru, da želite opraviti vračilo stopite v stik z našo ekipo za podporo in pomoč strankam.
Kdaj lahko pričakujem povrnitev kupnine?
Obdelava vašega vračila lahko traja 14 dni od datuma vračila.
Ko prejmemo vaše vračilo, boste po e-pošti prejeli potrdilo o prejemu vračila s seznamom vaših vrnjenih artiklov. Vsako vračilo kupnine se samodejno pripiše načinu plačila, s katerim ste plačali vaš prvotni nakup.
Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke o osebnem transakcijskem računu, da vam bomo lahko vrnili denar. V ta namen stopite v stik z našo ekipo za podporo in pomoč strankam.