Brezplačne ponudbe v 24 urah!

Spletna trgovina Brandvibes
VIBEIT, spletna prodaja in distribucija, d.o.o.
Flegeričeva ulica 2
2250 Ptuj
matična št.: 7254750000
e-pošta: [email protected]

Pogoji poslovanja

Posodobljeno 23. julij 2024

Identiteta in kontaktni podatki družbe

VIBEIT, spletna prodaja in distribucija, d.o.o., Flegeričeva ulica 2, 2250 Ptuj, matična št.: 7254750000, e-pošta: [email protected]


Kategorije uporabnikov

Obiskovalci: so osebe, ki obiščejo spletno stran brez posredovanja osebnih podatkov, z izjemo piškotkov;

Registrirani uporabniki: uporabniki storitev upravljavca, ki z namenom ustanovitve uporabniškega profila preko spletne strani posredujejo osebne podatke, ki so potrebni za izvajanje pogodbe ob vsakokratnem naročilu in se obdelujejo za namen ciljnega oglaševanja;

Enkratni kupci: uporabniki storitev upravljavca, ki osebne podatke, ki so potrebni za izvajanje pogodbe posredujejo le ob vsakokratnem naročilu brez namena ustanovitve uporabniškega profila ter podatke, ki se obdelujejo za namen ciljnega oglaševanja.

S spletno stranjo, ki gostuje na domenah www.brandvibes.si, (v vseh prihodnjih referencah spletne strani v teh splošnih pogojih, bo z navedbo brandvibes.si mišljena spletna stran na vseh navedenih domenah), upravlja družba VIBEIT, spletna prodaja in distribucija, d.o.o. (skrajšana firma: VIBEIT, d.o.o.), Flegeričeva ulica 2, 2250 Ptuj, matična št. 7254750000, davčna št. SI 17633109. Družba VIBEIT, d.o.o. bo skladno s 5. členom Zakona o elektronskem poslovanju na trgu zagotavljala dostop do obveznih podatkov na strani »Kontakt«.

Šteje se, da uporabnik soglaša s splošnimi pogoji z vsakokratnim obiskom in uporabo brandvibes.si. Takšno soglasje je nepreklicno in izkaz resnične volje uporabnikov in obiskovalcev. 


Spremembe pogojev

Družba VIBEIT, d.o.o., si pridržuje pravice do spremembe splošnih pogojev. V kolikor bodo pogoji spremenjeni, bodo uporabniki storitev o tem ustrezno obveščeni preko standardnih elektronskih komunikacijskih kanalov ali/in z obvestilom na spletni strani. Z nadaljnjo uporabo brandvibes.si in storitev ponujenih na tej strani se šteje, da se strinjate s spremenjenimi pogoji. Na spletni strani bodo dostopni samo trenutno veljavni splošni pogoji, uporabnik brandvibes.si pa lahko zahteva posredovanje pogojev, ki so veljali ob vsakokratni sklenitvi pogodbe.


Kupci

Kupec je fizična ali pravna oseba, ki je uspešno opravila nakup preko spletne strani brandvibes.si s katero upravlja družba VIBEIT, d.o.o.


Vrste uporabnikov

Kupci in obiskovalci brandvibes.si lahko koristijo storitve kot registrirani uporabniki ali uporabniki obiskovalci.

Uporabniki postanejo registrirani z registracijo uporabniškega računa preko spletnega obrazca, za kar bodo morali uporabniki izkazati svojo istovetnost s posredovanjem zahtevanih podatkov (e-poštni naslov, ime in priimek, stalni naslov) ter izbiro lastnega gesla za prijavo v uporabniški račun.  Registrirani uporabniki odgovarjajo za varnost in nedostopnost svojega gesla tretjim osebam. Družba VIBEIT, d.o.o. ne odgovarja za razkritje gesla tretjim osebam, do katerega je prišlo iz naslova ravnanja uporabnikov.

Uporabnikom obiskovalcem za koriščenje storitev brandvibes.si ni treba registrirati uporabniškega računa. Pred zaključkom nakupa morajo družbi VIBEIT, d.o.o. preko naročilnega obrazca posredovati podatke, ki so potrebni za izvršitev nakupa in dostavo blaga oziroma izdelkov.


Postopek sklenitve pogodbe in možnosti za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Pogodba se šteje za sklenjeno z opravljenim in potrjenim naročilom izdelka preko brandvibes.si za opravljanje nakupov na drugih spletnih straneh, s katero upravlja družba VIBEIT, d.o.o..

Postopek sklenitve:

  1. stranka pri posamičnem izdelku izbere število kosov, ki jih želi naročiti ter morebitne druge ponujene lastnosti (barva, velikost, ipd.),
  2. stranka pri posamičnem izdelku potrdi njegovo izbiro s klikom na gumb »v košarico«,
  3. z nakupom nadaljuje s klikom na ikono nakupovalnega vozička, kjer lahko ponovno pregleda naročen izdelek, njegovo ceno in določi ali spremeni število naročenih kosov,
  4. s klikom na gumb blagajna se prikaže celosten pregled naročenega izdelka, kjer ima stranka možnosti:
  • pregleda izdelka, ki ga želi naročiti, njegove cene, število naročenih kosov, skupne cene naročenih izdelkov, ter strošek obračunenega DDV;
  • izbrisa izdelka iz košarice (s čimer se zaključi postopek nakupa;
  • vnosa kode kupona za ugodnosti iz prodajnih akcij;
  • izračuna in izbire dostave izdelka;
  • stranka vnese in pregleda vnesene osebne podatke in podatke za dostavo (v primeru registriranega uporabnika se podatki uvozijo avtomatsko);
  • stranka izbere način plačila;
  • prikaže se povzetek naročila;
  • naročilo se potrdi;
  1. stranka potrdi, da je seznanjena s splošnimi pogoji poslovanja družbe;
  2. stranka prejme potrdilo o potrjenem računu na mail skupaj z obvestilom o možnosti uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe v skladu z zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov.


Varstvo potrošnikov

Določbe teh pogojev poslovanja, ki urejajo položaj in pravice potrošnikov, se nanašajo zgolj na kupce, ki skladno z veljavno zakonodajo ustrezajo definiciji potrošnika.

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od pridobitve posesti nad blagom obvesti družbo VIBEIT, d.o.o., da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik o uveljavljanju pravice do odstopa obvesti družbo VIBEIT, d.o.o. z nedvoumno in jasno izjavo o odstopu, poslano preko standardnih komunikacijskih kanalov (e-pošta, navadna pošta), katerih naslovi so objavljeni na spletni strani vibeit.co, ali na obrazcu iz Priloge 2 Pravilnika o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (Uradni list RS, št. 139/2022).

Potrošnik mora blago, ki je bilo predmet nakupa od katere odstopa, nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po podaji izjave o odstopu, vrniti družbi VIBEIT, d.o.o., ki bo vračilo prejetega plačila izvedla najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga. Stroški vračila blaga bremenijo potrošnika.

V kolikor potrošnik odstopi od nakupa, je upravičen do vračila celotne kupnine za blago

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.‍ Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, kadar gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam ter v drugih primerih, ki jih določa veljavna zakonodaja.


Obvezne informacije pred sklenitvijo pogodbe

Družba VIBEIT, d.o.o. bo pred sklenitvijo pogodbe s potrošnikom (nakupom) preko vibeit.co ali integrirane spletne prodaje platforme zagotavlja naslednje informacije:

  1.     glavne značilnosti blaga bodo podane grafično in pisno v samem opisu izdelka;
  2.     informacije o firmi, sedežu, naslovu opravljanje dejavnosti podjetja so kupcem na voljo tukaj;
  3.     končna cena blaga vključno z davki bo kupcu predstavljena v samem opisu izdelka ter v postopku izvedbe naročila;
  4.     o dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja bodo potrošniku podani pred oddajo naročila in po izbiri blaga za nakup. Stroški so odvisni od velikosti, teže paketa in izbranega ponudnika storitev dostave, katerega izbere družba VIBET, d.o.o. po lastni presoji. Dodatni stroški iz naslova prevoza, dostave ali blaga, ki lahko nastanejo iz naslova ravnanja dostavne službe ali potrošnika samega bremenijo potrošnika;
  5.     potrošnik ima pred plačilom navedene plačilne pogoje (v kolikor so ti potrebni), načine plačila, ter morebitne omejitve ali posebnosti načina in možnosti dostave ali plačila, ki jih v trenutku nakupa podpira vibeit.co ali integrirana spletna prodajna platforma;
  6.    o pritožbenem postopku, ki so potrošniku na voljo v poglavju »REKLAMACIJE IN PRITOŽBE« teh splošnih pogojev poslovanja;
  7.     družba VIBEIT, d.o.o., potrošnikom odgovarja za stvarne napake skladno z vsakokratno veljavno zakonodajo, ob čemer se potrošnik izrecno strinja, da razlike med predstavljenim blagom in prejetim blagom, kot so opisane v poglavju »POŠKODOVANI IZDELKI KOT POSLEDICA TISKA IN NJIHOVE OBDELAVE V PRODAJNEM POSTOPKU (DO PREDAJE IZDELKA DOSTAVNI SLUŽBI)« teh splošnih pogojev poslovanja, ne pomenijo ali predstavljajo stvarne napake;
  8.     poprodajne storitve družbe VIBEIT, d.o.o. se nanašajo zgolj na podporo potrošnikom v primeru morebitnih pritožb ali reklamacij glede že izvedenega nakupa;
  9.  dostop do spletne trgovine je potrošnikom na voljo preko vseh tipičnih digitalnih komunikacijskih tehnologij in programov, ki so splošno uporabni in znani za dostop do ponudnikov spletne prodaje. Družba VIBEIT, d.o.o. potrošniku ne odgovarja za morebitno zmožnost nedostopa do vsebina in blaga, ki jo ponuja na ta način, s čimer se potrošnik izrecno strinja;
  10. stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva za dostopanje do storitev družbe VIBEIT, d.o.o. so odvisni od tarife vsakokratnega ponudnika internetnih storitev, s katerim ima potrošnik sklenjeno pogodbo in kot takšni niso odvisni od družbe VIBEIT, d.o.o.;
  11. možnosti izvensodnega reševanja sporov so potrošniku na voljo v poglavju »IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV« teh splošnih pogojev poslovanja.


Načini plačila in odgovornost kupca za pravilne podatke

Nakup blaga je možen z vsemi plačilnimi sredstvi in načini plačila, ki jih v trenutku nakupa podpira prodajno mesto. Kupec odgovarja za pravilnost podatkov, ki so potrebni za izvedbo plačila.


Poslovna sposobnost

Fizične osebe v vlogi kupca lahko nastopajo samo osebe s poslovno sposobnostjo, kot je zahtevana skladno z vsakokratno zakonodajo za sklepanje pravnih poslov manjših vrednost, ki bistveno ne vplivajo na premoženjsko stanje kupca.


JAMSTVA IN ODGOVORNOST GLEDE VSEBINE SPLETNE STRANI IN INTEGRIRANE SPLETNE PRODAJNE PLATOFRME

Intelektualna lastnina

Lastniki motivov, ki so predmet tiska na ponujene izdelke, so izključno naročniki storitev družbe VIBEIT, d.o.o.. Družba VIBEIT, d.o.o. ne odgovarja za morebitne kršitve ali poskuse kršitev avtorskih pravic, varstva blagovnih znamk, patentov, licenc in morebitnih drugih oblik intelektualnih pravic in pravic industrijske lastnine. Družba VIBEIT, d.o.o. si v poslovnih postopkih ves čas strogo prizadeva, da so vse naštete pravice njihovih imetnikov zavarovane in da ne prihaja do njihovih kršitev. Kljub temu se lahko zgodi, da naročniki storitev družbe VIBEIT, d.o.o. kršijo ali poskušajo kršiti naštete pravice. V takšnih primerih bo družba VIBEIT, d.o.o. sprožila postopke notranje kontrole in ustreznega sankcioniranja naročnikov. V kolikor menite, da je kršena ali lahko pride do kršitve katere izmed naštetih pravic, nas lahko obvestite kontaktirate. 

Odgovornost za vsebino

Družba VIBEIT, d.o.o. ne odgovarja za motive, ki so predmet tiska na ponujene izdelke in bi lahko pomenili kršitev osebne nedotakljivosti in drugih pravic posameznika ali določenih skupin oseb.‍


Odškodninska in kazenska odgovornost v primeru zlonamerne programske opreme

Družba VIBEIT, d.o.o. si prizadeva in zavzema ustrezne tehnične ukrepe za neoporečnost programske opreme, preko katere z  njo vzpostavljajo stike in opravljajo nakupe uporabniki njenih storitev ter kupci posameznih izdelkov na brandvibes.si. V kolikor kljub prizadevanjem družbe VIBEIT, d.o.o. uporabniki njenih storitev ali kupec izdelkov pridobijo zlonamerno programsko opremo, družba VIBEIT, d.o.o. za morebitno nastalo škodo iz tega naslova ne odgovarja, s čimer se obiskovalci vibeit.co ali integriranje prodajne platforme na drugih spletnih straneh izrecno strinjajo. Obiskovalci se zavezujejo, da bodo ob in pred uporabo spletne trgovine poskrbeli za ustrezno tehnično in programsko zaščito strojne in programske opreme.


Dostava

Družba VIBEIT, d.o.o. si pridržuje izrecno pravico, da dostavno službo za dostavo izdelkov izbere po lastni presoji.

Stroški dostave bremenijo kupca in bodo obračunani skupaj s plačilom izdelkov. Višina stroška dostave je kupcu naznanjena pred oddajo in potrdilom naročila.

Kupec bo o predvidenem roku dostave obveščen skupaj s posredovanim potrdilom o prejemu naročila. Predviden rok dostave je zgolj informativne narave in družbe VIBEIT, d.o.o. ne zavezuje, niti družba VIBEIT, d.o.o. ne bo odgovarjala za primere, ko bo informativni rok dostave prekoračen, bodisi iz razloga višje sile ali kateregakoli drugega razloga, s čemer se kupec izrecno strinja.  

Družba VIBEIT, d.o.o. ne odgovarja za morebitne poškodbe izdelkov, ki nastanejo kot posledica ali med samo dostavo. Vse zahtevke iz tega naslova mora kupec nasloviti neposredno na dostavno službo, ki je posamičen izdelek dostavila.‍


Poškodovani izdelki kot posledica tiska in njihove obdelave v prodajnem postopku (do predaje izdelka dostavni službi)

Družba VIBEIT, d.o.o. zavzema ustrezne postopke za izvajanja nadzora kvalitete izdelkov, in si prizadeva za najvišji možni nivo kvalitete tiska glede na tehnologijo, ki se je poslužuje. V kolikor kupec meni, da je prišlo do napake v postopku tiska v tej meri, da vpliva na končni izgled prejetega izdelka, lahko kupec skupaj s sliko prejetega izdelka o tem obvesti družbo VIBEIT, d.o.o., ki bo po presoji o upravičenosti navedb kupca po potrebi tudi nadomestila izdelek (za več glej poglavje »REKLAMACIJE IN PRITOŽBE«).

Za napako v tisku ne štejejo morebitna odstopanja med prikazano barvo ali barvami motiva katera izhajajo iz različnih programskih in tehničnih lastnosti ter zmogljivosti naprav za prikazovanje spletnih vsebin, s čimer se kupec izrecno strinja.


‍Jamstvo za skladnost blaga

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  1.     zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2.     zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.


Reklamacije in pritožbe

Družba VIBEIT, d.o.o si prizadeva za opravljanje storitev vrhunske kvalitete in zadovoljstvo tako kupcev kot naročnikov njenih storitev, zato bo vse morebitne pritožbe in reklamacije obravnavala strokovno in v najkrajšem možnem času.

Kupci, potencialni kupci ali obiskovalci lahko morebitne pritožbe, reklamacije in tudi predloge za izboljšanje naslovijo na družbo VIBEIT, d.o.o., preko e-pošte, na naslov: [email protected], ali s pisno pošto na fizični naslov družbe.

Družba VIBEIT, d.o.o. si pridržuje pravico, da na reklamacije ali pritožbe, ki bi bile očitno neutemeljene ali bi bile podane z namenom oviranja poslovanja družbe ali izključnim namenom blatenja njenega imena, ne odgovarja in v slednjem primeru kupce, potencialne kupce ali obiskovalce spletne strani obvešča, da bo o tovrstnem ravnanju obvestila pristojne organe in uveljavljala povračilo škode, ki bi ji v zvezi s tem nastala.‍


Izvensodno reševanje sporov

Družba VIBEIT, d.o.o. skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne pristaja na katerokoli obliko izvensodnega reševanja sporov s potrošniki, ki bodo ali bi nastali iz naslova koriščenja storitev in nakupa izdelkov, niti ne priznava kateregakoli izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov za pristojnega o odločanju o sporih s strankami, ki imajo naravo potrošnika.

Povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov lahko najdete tukaj.


Salvatorna klavzula

Če sodišče ugotovi, da je katerakoli določba teh splošnih pogojev poslovanja nična, tako ugotovljena ničnost ne vpliva na veljavnost ostalih določb. Če katerakoli stran ne bo uveljavljala pravic, ki so opredeljene v pogojih, ne velja, da se jim je odrekla ali da jih je izgubila.


Pristojnost sodišč in reševanje sporov

Za vse spore, ki bi izhajali iz razmerja nakupa se družba VIBEIT, d.o.o. in obiskovalci ter kupci, zavezujejo reševati na sporazumen način ter ob njihovem reševanju upoštevati ekonomičnost ter učinkovitost posameznih postopkov za reševanje sporov.

Za spore, katerih rešitev bi bila izvedena po sodni poti, je pristojno sodišče glede na sedež družbe VIBEIT, d.o.o..


Vklopi razum, zahtevaj račun

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu.