Naravna slovenska kozmetika
Izdelki za nego kože iz slovenskega medu in drugih visoko kvalitetnih sestavin.

Navdušite poslovne partnerje in zaposlene
Izstopajte s kvaliteto in slovenskim poreklom vaših poslovnih daril.
Možnosti presonalizacije
POLJUBEN VONJ
POLJUBNA BARVA
POLJUBEN DIZAJN
POLJUBEN IZDELEK

BALZAM ZA NEGO USTNIC
Beesmetic balzam za ustnice je več kot le balzam. Je medeno razvajanje za ustnice, ki z naravnimi sestavinami poskrbi za zaščito in regeneracijo kože. Je doprinos k ohranjanju čebel in podpora slovenskih čebelarjev. Je najboljši spremljevalec na poti in nujna stvar v vsaki torbi. Je rešitelj, ki ščiti pred razpokanimi ustnicami.

GEL ZA TUŠIRANJE
Ta gel s premišljeno formulacijo kožo očisti, odišavi in neguje obenem. Napredna receptura z izvlečkom slovenskega medu in propolisa preprečuje izsuševanje kože med tuširanjem. Na naraven način poskrbi za negovano in mehko kožo.

NEGOVALNO MAZILO
Beesmetic balzam za ustnice je več kot le balzam. Je medeno razvajanje za ustnice, ki z naravnimi sestavinami poskrbi za zaščito in regeneracijo kože. Je doprinos k ohranjanju čebel in podpora slovenskih čebelarjev. Je najboljši spremljevalec na poti in nujna stvar v vsaki torbi. Je rešitelj, ki ščiti pred razpokanimi ustnicami.

Izdelek po vaših željah
Izdelamo vam naravni izdelek za nego kože, izdelan v Sloveniji, po vaših željah. Losjon za telo, šampon za lase, milo za roke… Formulacija, vonj, barva in embalaža po vaših željah.
ZADOVOLJNI PARTNERJI
Zakaj Brandvibes?
Vaš trgovski partner s polno storitvijo: od načrtovanja do proizvodnje in skladiščenja do mednarodnega pošiljanja

Grafično oblikovanje
Sveža in sodobna vizualna podoba se kupcu vtisne v spomin in mu pomaga, da do znamke začne graditi naklonjenost.

Ustrezna embalaža
Prvi fizični stik z izdelkom je embalaža. Ta ustvari pričakovanje, stopnjuje navdušenje in predstavlja vrednote znamke.

Skladiščenje in fulfillment
Optimizirano skladiščenje in hitro polnjenje izdelkov omogoča, da znamka izkoristi svoj potencial in svoje delo usmeri v razvoj.

Izdelki po meri
Sodobni in kvalitetni promocijski izdelki so tisti, ki predstavljajo vrednote znamke in pri kupcu vzbudijo interes po tem, da znamko bolje spozna.
Pogosto zastavljena vprašanja
Imate vprašanja o paketih za prodajo ali prodajnih artiklih podjetja?
KAKO NAROČITI?
Ali lahko storniram že potrjeno naročilo?
Dokler vaše naročilo še ni pripravljeno za odpremo, lahko prekličete celotno naročilo ali posamezne postavke v naročilu. V ta namen se preko telefona (031 777 277) ali e-pošte ([email protected]) obrnite na našo ekipo za pomoč in podporo strankam.
Ali lahko spremenim že potrjeno naročilo?
Če želite po oddaji naročila karkoli spremeniti ali naročilo preklicati, se obrnite na našo ekipo za pomoč in podporo strankam preko e-poše [email protected] ali preko telefona 031 777 277.
Ali artikle lahko rezerviram?
Neobvezujoča rezervacija artikla žal ni možna.
Ali lahko naročilo oddam tudi po telefonu?
Vse izdelke iz ponudbe spletne trgovine brandvibes.si naročite tudi po telefonu 031 777 277.
PLAČILA
Kateri načini plačila so na voljo?
Sprejemamo plačila po predračunu na naš TRR, kreditne kartice Visa, MasterCard, Maestro in American Express.
Nisem prejel(a) računa
Med postopkom naročanja ste izbrali, ali želite račun prejeti s paketom ali po pošti. Morda bo račun prispel v naslednjih dneh po pošti. Seveda vam z veseljem pošljemo tudi kopijo. Prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi.
Ali je možno oddati naročilo brez uporabe spletne trgovine?
Vaše naročilo lahko oddate tudi preko e-pošte ali po telefonu.
DOSTAVA
Nisem prejel/-a vseh artiklov, ki sem jih naročil/-a
Prosimo, preverite e-pošto, če smo vas obvestili o tem, da eden od artiklov iz vašega naročila ni več na voljo. V tem primeru vam bomo povrnili plačani znesek za artikel z enakim načinom plačila, ki ste ga uporabili ob nakupu. Če niste prejeli e-pošte, vas prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Prejeti artikli ne ustrezajo mojemu naročilu ali pa so poškodovani
Če ste prejeli poškodovan artikel ali napačen artikel, ki ga niste naročili, ga bomo nadomestili z drugim v najkrajšem možnem času. Prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi.
Kaj moram narediti, če moj paket ne prispe?
Takoj, ko bo paket zapustil naše skladišče, boste preko e-pošte prejeli obvestilo o poslanem paketu s sledilno številko. Če kljub potrdilu o poslanem paketu le-tega ne prejmete v šestih delovnih dneh, se prosimo obrnite na našo ekipo za podporo in pomoč strankam.
Kakšen je rok dobave ?
Rok dobave je odvisen od velikosti in težavnosti izvedbe naročila, vendar za izdelke na zalogi ni daljši od 10 delovnih dni. Izdelkom, ki jim je zaloga pošla, se lahko rok dobave podaljša tudi do 30 dni ali več. V kolikor bo rok dobave za vaš naročen izdelek daljši od 10 delovnih dni vas bomo o tem obvestili.
Kakšni so stroški pošiljanja ?
Stroški pošiljanja so zaračunani po ceniku dostavno kurirske službe.
Kakšen je čas dostave ?
Čas dostave je določen glede na pogoje kurirske službe, vendar v nobenem primeru ni daljši od 3 delovnih dni od odpreme iz našega skladišča.
VRAČILA IN REKLAMACIJE
Kako vrnem artikle?
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov potiskanih oz. kako drugače brandiranih / personaliziranih izdelkov ne sprejemamo nazaj kot vračilo. Vrnete lahko le naročene izdelke brez potiska oz. drugih vrst dodelav, ki niso bili uporabljeni in niso poškodovani ali obrabljeni. V primeru, da želite opraviti vračilo stopite v stik z našo ekipo za podporo in pomoč strankam.
Kdaj lahko pričakujem povrnitev kupnine?
Obdelava vašega vračila lahko traja 14 dni od datuma vračila.
Ko prejmemo vaše vračilo, boste po e-pošti prejeli potrdilo o prejemu vračila s seznamom vaših vrnjenih artiklov. Vsako vračilo kupnine se samodejno pripiše načinu plačila, s katerim ste plačali vaš prvotni nakup.
Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke o osebnem transakcijskem računu, da vam bomo lahko vrnili denar. V ta namen stopite v stik z našo ekipo za podporo in pomoč strankam.
Ideje, napotki, smernice
Kako učinkovito uporabiti prodajno blago za vaše podjetje.

To je edini pravi naslov za tisk na majice, ki ga iščete!
Imate dobro idejo? Spravite jo na majico in obogatite številne priložnosti. Besede imajo veliko moč, zato le redko kaj

To so poslovna darila, ki vas bodo ločila od drugih
Vsi odnosi imajo svoje specifike, odvisno od njihove narave, nekaj pa jim je zagotovo skupno – to, da se gradijo

Družabne igre kot potiskani promocijski izdelki: Povežite zabavo in marketing
“Najboljše se dogaja takrat, ko se zabava združi z učinkovitostjo.” – Ali ste vedeli, da lahko družabne igre služijo kot